viernes, 1 de mayo de 2009

tinc massa coses

tinc un despertador i una cortina
que serveixen només per tapar les llums que no em deixen dormir

tinc un capçal al llit que encara no sé per a que servix

tinc una col·lecció de bolis, misteres i mentides, que no van...

tinc records amagats cirant pols

i secrets que fan olor a podrit i a cremat

tinc els péls plens de pit

tinc un barral d'alcohol buit, ple de vi
-da

tinc inèrcia i indecisió com a brúixola

tinc preguntes i mamelles pendents per ahí

tinc un coixí incòmode o
tinc un cap incòmode

tinc uns pulmons fatigables i amigables

tinc una por que em fa por

i moments d'inspiració, però de normal, 
expire

tinc prou més d'una erecció cada quatre anys

i desgraciadament tot són planys:

que hi ha més ira que ironia
i molta més heroína que herois

6 comentarios:

  1. Tengo una hormiguita en la panchita que me esta haciendo cosquillitas y no me deja dormir.

    ResponderEliminar
  2. con la u
    tungu unu hurmugutu un lu punchutu quu mu ustu hucuundu cusquullutus u nu mu duju durmur.

    ResponderEliminar
  3. la que mes gracia me feia era la que se cantava en la o

    ResponderEliminar
  4. totes tenien la seua gracia particular

    ResponderEliminar
  5. la de la i era una absoluta merda...

    ResponderEliminar
  6. ...y tengo un perro que no ladra y yo no se que contestar...

    i a més tinc mes calor que la calor que fa

    ResponderEliminar